My First 3 Books for 2017

 

 

wp-1483886325137.jpgCum va spuneam si intr-un articol precedent, unde vorbeam acolo despre carti – audio, cititul este una dintre pasiunile mele.  Iar daca nu am timp sa citest cu siguranta gasesc timp sa  ascult o carte.  Cand aleg sa citesc  sau sa ascult o carte  este important ca acesta  sa corespunda nevoilor mele actuale si sa stiu la ce anume sunt receptiva, ce ma stimuleaza. Degeaba imi dai cea mai buna carte politista, care face valuri in toata lumea  si doboara recorduri la vanzari daca eu nu sunt pregatita pentru ea. Noul an m-a gasit in “mood” pentru dezvoltare personala asa ca m-am lasat ghidata de prieteni, internet si recomandari si am ajuns la aceste 3 carti:

Puterea Prezentului de Eckhart Tolle – Am inteles ca acesta carte este considerata o capodopera literara, care a fost tradusa in peste 30 de limbi straine si care a fost inclusa in topul cartilor pe care este  necesar sa le citesti de-a lungul vietii.  Puterea prezentului este o carte despre descoperirea si mai ales trairea momentului prezent, despre observarea si intelegerea gandurilor noastre care sunt de multe ori in viitor sau in familiarul  trecut. Aceasta carte te indeamna sa nu mai dai voie mintii tale sa te poarte acolo unde tu nu poti fi de fapt adica ;  in trecut sau in viitor. wp-1483473439965.jpg

Inteligenta Emotionala de Daniel Goleman – aceasta carte mi-a trezit interesul in primul rand pentru ca a am inteles ca a preluat rezultatele cercetatorilor asupra creierului si comportamentului uman. Extinde termenul de inteligenta, vorbeste atat despre IQ – coeficientul care masoara inteligenta umana innascuta dar cauta sa explice si dece si mai ales cum persoanele  cu un IQ mediu sau mic au cunoscut un real succes. Mai mult decat atat  acorda o mare atentie  inteligentei emotionale EQ – care presupune in primul rand constientizarea de sine, autodisciplina si empatie.wp-1483473427297.jpg

Secretele Succesului de Dale Carnegie – am inteles ca a fost vanduta in peste 15 milioane de exemplare si ca in timp a devenit una dintre cele mai citite si vandute carti motivationale . Este o carte care indeamna la actiune si care vorbeste despre relatiile interumanem, cauta sa te ajute cum sa iti inbunatatesti atat comportamentul cat  si comunicarea cu oamneii de langa tine.wp-1483473398886.jpg

 

Acestea sunt cartile mele de inceput de an. Tu cu ce carti ai inceput noul an ?

 

Image | This entry was posted in Dezvoltare Personala and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

