Carti audio

 

carti audioCitim sau ascultam ?

Nimic, nimic  nu se compara cu mirosul specific al unei carti, placerea pe care o simti atunci cand atingi pagina subtire. Senzatia este cu atat mai speciala  cu cat cartea este mai veche sau daca ai mai citit-o. Sau cu mirosul cartilor pe care abia sa uscat cerneala.

Dar ce ne facem cand nu prea mai avem timp? Uite cam asa ca mine.  Stiu de multe ori am auzit ca atunci cand nu vrei sa faci ceva inventezi o scuza si ca cea mai folosita este aceea cum ca nu ai timp.  Sunt Cartile audio o varianta la indema si placuta?

 

Imi impart timpul intre un job full time, un curs part time, ceva timp pentru casa si treburile casnice, un alt part time job, lucrusoarele alea dragute de femei care vrem sau nu sa recunoastem n-e consuma muuult timp si foarte multa energie, sot, putina viata sociala si uneori un film care sper sa fie cat mai bun. Stiu ca sunt multi altii in aceiasi  situatie,unde timpul este limitat, dar am auzit la cineva,  cum ca timpul este suficient pentru cei ce-l folosesc.

Simti ca vrei sa stii mai mult, iti doresti sa stii mai mult, doar ca uneori esti atat de ocupat incat seara cand ajungi acasa, dupa ce ti-ai batut capul cu toate deadline-urile  posibile simti ca desi ai vrea creirul tau nu mai poate, nu se mai poate concentra.

 Sunt Audio Books o solutie?

carti-audio

Exista studii care au confirmat ca unele persoane se concentreaza mai bine in prima parte a zilei iar altele  sunt mai productive din punct de vedere intelectual in cea dea doua parte a zilei, eu fac parte din prima categorie, pot cel mai bine in prima parte a zilei. Tot aceste studii, unele dintre ele facute pe sobolani au demostrat ca stresul poate chiar modifica dimensiunile creierului.  Iar daca mai ai si un job care iti solicita foarte mult intelectul si nu fizicul, partea cu concentrarea este mai dificila dupa un numar mare de ore petrecute intr-un birou si la un job solicitant. Asa ca,sa asculti o carte audio este mult mai usor si mai placut. De mentionat , vorbesc despre al meu si poate al unor prieteni apropiati carora le-am cerut parerea.

Cartile audio, sau cursurile audio par o optiune la indemana si destul de comoda. Te ajuta foarte mult daca spre exemplu iti petreci timp mult in masina, drumul spre munca dureaza de la persoana la persoana intre 30 de minute pana la cateva ore. Momentul ideal daca este de dimineata pentru mine spre exemplu,  sa mai ascult ceva. Asa ca inainte de a pleca imi conectez telefonul la sistemul audio al masinii si, play. De asemenea daca folosesti un mijloc de transport in comun, timpul de la , pana la, poate fii folosit exact la fel . Sunt carti audio pe care personal nu mi le permit, mi se par destul de costisitoare, asa ca am cautat o alta optiune, YouTube-ul. Acolo am gasit de la carti complete care au un timp de exemplu  de 7 ore,  unele poate chiar  mai mult, sau capitole, 30-40 de minute separat incarcate.

Daca in ultimul timp ai ascultat ceva interesant, mi-ar placea sa stiu ce si despre ce. Intotdeauna sunt deschisa la idei noi si recomdari bune.

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

