My First Post!

Ups!

Da acesta este primul post, pofirstst sa zic doar ca eram extrem de panicata despre cum am sa incep si ce am sa scriu la inceput. De parca cineva stie ca acest blog ca oricare altul in primele minute de existenta stie ca de fapt el exista.

Acum ca m-am mai relaxat vizavi de problema asta, hai sa va zic cam ce vreau si ce urmaresc eu cu acest blog.

Simplu; sunt un om cu pasiuni, hobbyuri diverse, ma descopar si reinventez in fiecare zi daca se poate zice asa, incerc in permanenta sa invat cat mai multe lucruri noi. Ma pasioneaza foarte mult constientul si subconstienul uman despre care caut sa citesc, de fapt nu; caut sa ascult cat mai mult pentru ca imi plac cartile audio de fapt. In mod normal despre cam toate astea stiu ca trebuia sa scriu la pagina About dar ……. uite ca nu am facut-o .

O sa vorbim daca o sa vreti binenteles ,despre mancare, buna si mai putin buna ( pentru silueta si sanatate) beauty pentru ca sunt femeie iar noua femeilor ne place asta ( si barbatilor 🙂 ) si cam despre ce mai gasim interesant.

 

 

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

